Jag vill bara vara jag medans du är du

Jag vet att jag kan verka bitter och mindre öppen som person. Det är förmodligen sant. Men lär man känna mig så tror jag att det är ganska lätt att tycka om mig. Jag gillar att vara ensam men inte för ensam. Det är där mitt problem ligger.

Jag kommer inte ringa dig varje dag. Jag kommer inte  alltid svara när du ringer. Du kommer förmodligen komma i andra hand. Jag gillar inte när du vill ligga hemma och kramas. Jag vill inte att du ska fråga vart jag ska. Jag gillar inte när du ger mig komplimanger, jag kommer inte ge några tillbaka. Jag vill inte planera en framtid med dig. Jag vill inte ens planera nästa vecka med dig. Jag vill inte att du betalar. Jag vill inte att du ska överraskar mig med en mysig middag. Jag tycker inte om när du ska ta hand om mig. Jag vill gå ifrån dig när jag känner att det passar. Jag vill inte alltid veta vad du gör och jag vill inte heller veta vad dina vänner gör. Jag är inte speciellt intresserad av att träffa din familj, och bryr mig inte så mycket om du träffar min.

Jag vill bara vakna med dig vid min sida.

/Ria

Kommentarer
Postat av: Malin

Exakt såhär känner killen jag är kär i för mig. Oj, vad det suger.

2008-05-26 @ 18:05:05
URL: http://malinwiklundsvarld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0