Helt galet och helt sant!!

Jag har svårt att prioritera att träffa Karl. Han ringer och tjatar på mig att jag ska komma till honom, men tyvärr jag har ett liv. Jag har inte tid att sitta framför en tv och tycka att det är kul att kolla på Lost och snacka bygg.

Det tär på mig att behöva vara så intresserad av massa skit när jag egentligen har viktigare saker för mig. Vad fan har jag gett mig in på?? Jag kastar bort dyrbar tid för att bli dumpad. Korkat!

Det är så mycket måsten hela tiden och här sitter jag och skaffar ännu mera saker att göra.
Jag vill bara tvätta! Mina trosor är snart slut och jag använder mina sista strumpor idag.

Jag kan inte hjälpa det men jag blir extremt taggad när vi får in kommentarer om bra sätt på hur man är en jobbig brud. Det har blivit en drog. Jag kan inte släppa det och på onsdag smäller det. Då tar jag mig i kragen och drar hem till honom. Helt galet och helt sant!!

Önska mig lycka till!!
/Ria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0