Förhållandetestet avbrutet!!!!

Jag är ledsen men jag blir tvungen att avbryta testet. Det är inte att rekommendera att testa någon för att se om personen kan bli kär i dig på 4 veckor men feel free att testa om du kan bli kär.

Jag kunde inte bli kär i Karl som ni kanske har märkt. Jag gick inte heller in med inställningen att Karl var något att ha. Jag mår, utan att överdriva, fysiskt dåligt av tanken på vår planerade hemma kväll i morgon. Vi skulle setts i onsdags men han blev sjuk, som tur var, så jag slapp.
Nu har jag bestämt mig för att spelet är inte värt det. Jag är fortfarande helt självisk och tänker inte alls på hur han känner. Det är bara mina egna känslor jag går efter när jag bestämmer mig för att avsluta det hela.

Jag kan informera er om att det är möjligt att bli tillsammans med någon på 4 veckor. Vi beter oss som om vi vore tillsammans, förutom att jag får kväljningar av bara tanken på honom, det är bara själva "bekräftelsen" kvar som hade gjort att jag skulle vända till den jobbiga bruden.
Jag kan spela kär hur mycket som helst framför honom men just nu har jag annat att göra än spendera mina fria timmar på någon som jag inte bryr mig ett skit om. Kanske låter hårt men tro mig, någon har tänkt så om dig och mig med.

Jag har inte bestämt mig för hur jag ska säga till honom att vi inte kommer ses mer.
Jag tänkte skicka ett mess i stil med: Jag kan inte ses i morgon och förmodligen inte alls men det var trevligt ett tag i alla fall. Eller så ringer jag och måste då samtala med honom.

Nu sitter jag alltså på kvällskvisten och funderar på om jag ska spela "modig" eller agera som den fega jäveln jag egentligen är...

/Ria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0