Blandade tankar

Intryck ifrån en solig dag:
Ljusa kläder, bara hudar, ciggarettrök blandat med förföriska parfymer och människor i en salig blandning. Rytmer och öppna sinnen.

Helt plötsligt upptäcker man den stora världen som finns utanför vinteridet. Varför är det inte sommar lite oftare? Jag känner mig så fri.

Nej allting är inte perfekt. Perfekt är det nästan aldrig. Berg och dalbanan genom livet fortsätter att förvåna mig och ge mig fjärilar i magen. På den senaste tiden har jag faktist, oftast mått illa.

Men det ska kännas att man lever. Jag känner ångest, sorg, glädje och förhoppningar just nu. Allting surrar i mitt huvud. Du har fortfarande inte svarat på mitt sms!!! Vad gör du?

Jag lyssnar på en melodi och tänker. Tänker, tänker......

/Rakel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0