Personligheter

Jag har verkligen svårt för att känna folk. Alltså jag är en dålig människokännare.

Tydligen knaprar min chef piller och bara tänker på pengar, hur f*n ska ja kunna veta det? Visst, han är laid back och skön som person, vad säger det om att han knaprar piller? Egentligen? Men tydligen så ska ja fatta detta...

En annan kille på mitt jobb som verkligen är svår att ha att göra med, som jag verkligen inte förstår mig på. Han är fruktansvärt trevlig ibland och ibland säger han inte ett ljud. Ibland är han till och med så j*vl dryg. Han har tydligen blivit mobbad och haft det svårt i skolan, gick inte ens klart skolan Och kan inte stava. Men annars är han grym.

I alla fall, jag menar bara, var går gränsen? När ska man börja tänka på att det kanske har hönt något/ är något fel på denna personen? Var går gränsen vid bara en "annorlunda personlighet"? Jag tycker det är skitsvårt.

/Klara

Kommentarer
Postat av: pär

mår du bra - alternativt; hur gammal är du? Detta måste vara den mest barnsliga och infantila blogg jag någonsin ramlat över. Ni upphovsmakare kan ju knappast vara torra bakom öronen.

2008-07-05 @ 10:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0