Nada...

Egentligen vet jag inte alls vad jag ska skriva... tycker bara att det är väldigt kul! Önskar jag hade något vettigt att berätta eller diskutera om.. men icke!

Man kan ju alltid diskutera vad som är viktigt och inte viktigt, men det finns väl ändå inget vettigt svar på det? Eller hur? Alla tycker vi olika. Vi tycker olika om olika människor, olika om smaker och olika om vad som är meningen med livet. Så varför hålla på att diskutera egentligen? Man kan ju hålla på i all oändlighet...

Men om jag ändå ska säga min åsikt i det hela. Så är det ändå att man ska vara nöjd med det man har, och inte gå och störa sig på vad man inte har (som alla andra har...). För alla som har det du inte har, de saknar oftast det DU har. Man kan inte ha allt, så är det bara.

Och hade man haft allt, så tror jag, att man inte hade velat ha något alls!

/Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0