SKÅL & GLAD MIDSOMMAR!


SKÅL och GLAD MIDSOMMAR !

Förlåt, nu har inte jag och inte Rakel och inte Ria skrivit på länge. Vi har helt enkelt som ni, haft rätt mycket att göra. Som att jobba, fira midsommar, och vara med familj och vänner. Så loggade jag in idag och "Herregud va tomt det vart!" Bäst att jag skriver några rader tänkte jag! Så...

Det har ju varit ett underbart väder nu i midsommar! Verkligen över förväntan, verkligen! (sa jag). Ja, det regnade ju i alla fall inte, så ska man vara nöjd. Satt ute i ett tält, i cirka en timme på eftermiddagen, innan det var dags att plocka ner det (innan det skulle blåsa över till grannen). Det var jättetrevligt att sitta och hålla i repen som vi hade fäst mellan taket och marken. Glad midsommar!

Det är ändå skönt att bara sitta och lalla lite när man skriver, visst det blir inte så mycket vettigt sagt, men det blir ändå att man skriver saker som man inte hade tänkt att skriva (kanske för att man inte hade tänkt att skriva något egentligen).

Men om du vet något eller tycker att jag borde skriva om något speciellt så säg till för guds skull!

Vi hörs om det då! Hej!
/Klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0