Jag vill bara knulla om du ursäktar!

Då står man här, åter igen har man fått höra "Detta börjar bli lite seriöst, jag känner inte dig,  jag vill bara inte att du ska bli kär i mig". WHAT?!
Tror TREDJE gången på drygt ett halvt år. Och drygt är verkligen ordet. Det är väl ändå j*vligt drygt att tro att någon ska bli kär i dig (Överhuvudtaget)? Ursäkta mig, men jag känner dig till och med mindre än vad du känner mig. Hur skulle jag då kunna bli kär i dig.
Pinsamt killar,
verkligen, antingen så fungerar Ni på detta viset eller tror att vi också verkligen gör det. Eller så är ni bara oerhört (som sagt) DRYGA.

Jag hade verkligen lust att säga "Ursäkta mig, men jag ville bara knulla!"

Och nu står man här efteråt, och var innan ganska intresserad av denna trevliga, ödmjuka och omtänksamma kille, och har en dålig smak i munnen av denna som man återigen trodde var i alla fall lite annorlunda.

Slutsatsen kan man väl dra att jag drar mig inte för att höra av mig. Kan killen skicka fem sms på en dag kan jag i alla fall ringa och fråga honom varför han inte svarar på ETT av mina. Nej tjejer, coola ner (tydligen), det är väl kanske så orättvist det är. Skickar han FEM skicka - för guds skull skicka inte tillbaka mer än TVÅ.

Vad är det som gör att killar tror att dom är så himla fantastiska och att man ska falla som en fura vid tredje daten?

/Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0