"Go to the Devil" - the Lord said

Jag läser Klaras inlägg och är helt på hennes sida. Vad är det med män i denna stad? Snälla säg att ddet inte är i hela världen detta pågår!

Nu har ju i och för sig jag gått och gjort bort mig totalt jag med men jag kör med raka kort.
Åtminstone mot en av dem. Eller..i princip i alla fall.
Jag menar, jag vet ju inte vad jag vill då kan jag ju inte säga till dem vad jag vill. Och förmodligen är det ju så, att i slut ändan spelar det ingen roll.
Fast och andra sidan, hade jag vetat så hade jag ju inte skrivit det här. Då kanske jag inte hade förstått Klaras problem.

Huvudsaken är ju att män är dryga. Och det är ju inte vi kvinnor. Alltså. Vi är ju alltid ärliga och det där med att höra av sig.-Det gör ju vi när vi vill. Jag hörde av mig igår. Faktiskt. Till Båda..Det måste väl varit ärligt?
Det är i vilket fall som helst inte drygt.
Jag vet att en av dem hör av sig till andra tjejer ibland men han gör det på fel sätt, inte som jag. Det är drygt. Inte jag. Jag vet ju inte.
Den andra vet inte vad som pågår alls. Det är ju ingen idé att säga något heller. Jag vill inte strö salt i såren.
Så här är det ju.-Den jag vill ha bor för långt bort och är dryg. Den andra bor väldigt nära, vill ha mig och är dryg. Så är det. Jag är ju bara rakt igenom ärlig.
För kvinnor är ärliga. Det är inte män.

/Ria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0