Min dag och sommar

God morgon! Eller god eftermiddag är det kanske nu..

Jag är ledig i dag. För första gången på jag vet inte hur länge är jag ledig. Det regnar och jag försöker hitta på något roligt att göra. Vet ni vad jag gör? Jo, jag ringer min Dj.
Vi ska ses när han har slutat på jobbet. Det är så jag ska fylla min dag. Med research! Underbart.
Jag kommer snart att skirva ett nytt inlägg med förhoppningsvis mer information om lögnare.

Medans jag väntar på att han ska ringa så tänker jag på min sommar.
Jag har inte haft den bästa sommaren. Jag har varit ganska elak faktiskt. Jag har mått dåligt. Varit deprimerad. Jag tror jag är på bättringsväg.
Det är många som har kommit i kläm under mina utbrott, speciellt min mamma och Klara. Jag har inte heller mage att be om ursäkt eftersom jag inte vet vad det är jag ska be om ursäkt för. Jag kan inte be om ursäkt för att jag mår dåligt och jag kan inte ta tillbaka det jag har sagt. Men jag vill tacka dem för att de har stått ut med mig och eftersom de har låtit mig varit förbannat idiotisk mot dem så har det hjälpt mig att må bättre.
Jag har lovat dem att berätta vad det är som gör att jag mår dåligt så fort jag mår bättre för då vet jag säkert vad det är som får mig att må dåligt. Så sa jag men jag vet fortfarande inte. Jag mår mycket bättre men har ingen förklaring till mitt beteende.

Med det sagt så hoppas jag på en underbar höst. Den är nog här nu tror jag. Och jag har fortfarande inte varit på kräftskiva! Vad är det!? Gahh! Jag har missat ett av årets höjdpunkter. Låt oss ha en sjudundrande kräftskiva allihopa! Långbord, fula hattar och pappers solar. Det blir fantastiskt! Nu kör vi!

/Ria

Kommentarer
Postat av: Klara

Thats what's friends are for!!! ( hörde ja i en sång en gång, d äää sant... )

2008-08-08 @ 00:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0