Träpinne i en mans rygg

Det har varit en trevlig och bra helg. Jag har i stort sett bara varit hemma. Städat, diskat, sorterat och sovit. Kollade på Pearl Harbor på Lördagen. Den är otroligt bra den filmen, egentligen, så otroligt trovärdig och snygga skådespelare!
Detta ledde till att jag inatt drömde något fruktansvärt.

Jag stack träpinne i en mans rygg och en kniv i min systers hals. Så otroligt verkligt var det. Det var krig, och jag, min syster och några fler hade bara ett hus att röra sig på. Dit kom dom in och överföll oss, det fanns inget annat att göra än att ta död på dessa. Kniven i min syster var bara en olyckshändelse, precis när jag skulle sätta den i en mans hals när han kom runt hörnet drog han min syster framför sig.

Då tvingade jag mig själv att vakna. Och jag ville inte somna igen, ville inte tillbaka till den där drömmen... som tur var, så slapp jag det!

HEMSKA DRÖMMAR! Vad vill dom säga egentligen?

/Klara


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vad dålig den här bloggen är. Låter som en barnbok rätt igenom, och det är rätt uppenbart att sllt som skrivs är taget i tomma luften. Tänker du ens innan du skriver?

Jävlar vilken skit.

2008-10-28 @ 11:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0