Jag är ledsen...

... För jag har verkligen inget att skriva om, jag har idétorka, och Rakel och Ria sitter och sliter ut sina stackars tangenter när jag roar mig med att inte göra något. Det är väl inte så sjysst av mig antar jag.. men va ska man göra? Får väl skylla på "vädret" eller att jag "har semester"..?

Jag tycker däremot att det är väldigt spännande att läsa deras, ska bli spännande med den där DJkillen. Alltså, tur att inte jag råkar ut för någon sån där, jag som är så blåögd. Fast å andra sidan. Så hade nog Ria plockat ner mig på jorden sagt "Klara, tror du verkligen på det där skitsnacket?". Också skulle jag sagt " ja vadå, nej... alltså.. man vet ju aldrig... alltså... om... man... varför skulle han säga så annars...? ". Och till slut skulle jag sitta lite snett och vart lite besviken.

Det är bra att ha någon som ruskar om en ibland, även om jag själv är ganska stabil trots att jag har små fötter...

Dags att sova! Ha det suuuper!

/Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0