Helvete!!!

Pisspisspisspisspisspisspisspisspisspisspisspisspisspiss!!!!!!!!!

Det är ungefär så jag känner. Allt var så jävla bra! Jag hade Två killar som tyckte om mig, jag började studera igen och jag ska snart flytta till en ny underbar lägenhet.
På en dag ändras allt. Killarna bryr sig inte ett jävla skit om mig.-Hur jag vet. För igår när jag kom hem, kastade en kille sig ut genom fönstret och dog.
Jag ringde båda min boys för lite stöd. Den ena svarar inte överhuvud taget. På ett förklarande mess skriver "så waz?". Den andra säger "Jaha okej och vad rör det mig?"
Jag hade precis börjat sluta tänka på mitt ex som har betett sig som ett svin och lämnat otroliga sår i mig. Han väljer att ringa just denna dag. Just den dagen när en kille blir kastat eller kastar sig ut genom ett fönster. Jag är naturligtvis fruktansvärt sårbar i denna situation och den ända som lyssnar på mig är en two time-ande, självisk idiot!
Flytten går åt helvete. Inget packat än och den första september är det inflyttning och jag har missat den andra dagen i skolan.

Helvetesjävlaskitidiotfanpissrövsskit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

/Ria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0