Vad skulle få dig avtänd?

Jag kommer tyvärr inte kunna ha någon kontakt med Karl på några dagar p.g.a Valborg. Jag är på väg bort från min underbara stad och ska fira med familjen.

När jag kommer hem har jag bara två veckor på mig att få bekräftelse på vårat föhållande. Sedan ska jag försöka få honom att lämna mig.
Jag får inte ta till metoder som, sluta svara när han ringer eller vara "otrogen". Jag ska bara bli en irriterande brud på något sätt. Har ni några tips på hur man kan gå till väga?

Vad skulle få dig riktigt avtänd?


/Ria

Kommentarer
Postat av: Mikke

Snälla, hjälp mig att stoppa DXM. Kolla in min blogg och skriv på namnlistan.

Jag har förlorat två i min närhet pga den här skiten!

2008-05-02 @ 01:27:50
URL: http://LITOTES.BLOGG.SE
Postat av: melisa

ring, skicka sms och var på som fan! då lämnar han dig säkerligen ganska snabbt.. Och var söt mot honom, och kalla honom älsko så fort du kommit hem och säg att du saknat honom jätte jätte jätte mycket! Och fråga gärna om han känner likadant som du gör!
Det är nog rätt så avtändande, tycker jag iaf.. Eller iaf om man inte varit ihop riktigt länge.. Nu gör jag ett stort antagande om att ni inte varit det?

Det där är irriterande vare sig det är en kille eller tjej!

2008-05-03 @ 02:10:52
URL: http://iammelisa.blogg.se
Postat av: K

eller du e du en sur mupp och kräver massa saker av honom, tvingar han att göra små saker för dej bara för att du e lat :) han kommer tröttna fort. tex, släcka lampan även om du e närmast

2008-05-04 @ 13:09:46
Postat av: Tomas

Hej, säg att du fått en könssjukdom. Men har inte varit med nån annan. Blir han stirrig av det så har han varit otrogen. Tar han till mobilen så är han körd. Jag testade detta med min förra tjej. Hon stack direkt...Så lycka till

2008-05-18 @ 21:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0