Nedräkningen har börjat!



J
ag sitter och smider planer, en strategi, om hur jag ska vinna honom på bästa sätt.
Naturligtvis ställer jag mig frågan "är detta möjligt?" men det får väl tiden utvisa.

Jag förstår om folk tycker att det är fel att göra ett mission där en annan persons känslor kan komma ikläm men vi har alla haft vår del av svikna löften och brustna hjärtan. Jag är trött på att gå runt och undra, nu är det dags att testa!

Ni kanske undrar hur det hela började?
Killen har jag träffat två gånger.Jag vet knappt vem människan är men ibland känner man bara...njaa... Jag tänkte att han va ju inte speciellt intressant och slog vad med min kompis att jag kunde få honom inom loppet av fyra veckor. Samtalet flöt på och en blogg startades.

Jag kommer göra allt ja kan för att få honom att tycka att jag är perfekt för att sedan göra en total vändning och bli (förhoppningsvis) dumpad.
Jag har ett bra startfält. Smsen ploppar upp som popupp fönster om Omega3 och jag har redan fått smeknamn som skriker desperat.
Två gånger har vi setts killen; lite väl tidigt för smeknamn - men desto lättare match för mig.

Är det ett lätt mål eller har jag tagit mig vatten över huvudet?




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är du? :)

2008-04-22 @ 22:34:28
URL: http://boryevsporya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0