Lätt att få killar utan sex?

Vi håller fortfarande på med vårt experiment med Karl och det går bättre än väntat!

Det är väldigt intressant att se hans reaktioner på mina mini test jag håller på med under tiden jag är med honom. Det gör jag för att se hur säker han är i sig själv.
Nu är ju inte jag psykolog eller expert på beteenden men jag är ganska säker på att han har svårt för egna åsikter, efter en diskussion vi hade, om barn och familj. Ja, vi snackar om det. Här ska inte slösas tid.

Vi pratade om en framtid med eller utan barn. Vad tycker du och så vidare, var på han säger att han vill ha barn i framtiden och tycker dom är jätte söta. Jag svarar att barn är onödiga små hudklumpar som bara springer omkring, jag vill inte ha barn. Helt plötsligt ändrar han sin åsikt tvärt och säger att karriären är viktigare för honom och att dom faktiskt är fjantiga och jobbiga!

När jag är med honom så vill jag verkligen att han ska knäcka mig och komma på att allt bara är på lek. Det är det som allt går ut på. Är det möjligt att bli tillsammans på så kort tid och sedan få honom att dumpa mig? Jag har dock kommit underfund med att Karl tror sig vara överlägsen och att inget sipprar ut genom hans fingrar.
Han berättade för mig hur lätt det är att handskas med tjejer och att vi kan läsas som en öppen bok. Jag tittade honom i ögonen och svarade "Du skulle bara veta!".
Han gav mig en tröstande blick som jag läste av : Lilla gumman, du tror verkligen på det va?

Nu är det inte långt kvar tills vi faktiskt är tillsammans! Hålla handen är ett måste och hånglet tar aldrig slut.


Jag var nära på att sabba hela grejen idag när jag efter en hel dag ute i solen, och inte hade ätit mer än frukost, inte längre orkade fokusera på att "vara kär" och råkade ge av Sveriges längsta "fan vad detta är jobbigt-suck", efter en lång rad mysiga nykära kyssar. Han avbröt suckandet efter ett tag och frågade vad som var på tok. Helt blank och utmattad tog jag upp en cigg och satt tyst ett tag. Jag orkade bara inte svara men det gjorde inte så mycket för han är extremt pratglad, om sig själv, och började snart prata om hur duktig han har varit på jobbet det sista.

Jag trodde att det skulle vara omöjligt att bli tillsammans med honom, eller med någon annan också för den delen, utan att ha sex med honom . Men som jag hoppas ni förstår så kommer jag verkligen inte ta gamet så långt.
Jag tycker förövrigt att ett förhållande kan få helt fel mittpunkt om man utgått från sexlivet och att man verkligen ska tycka om en person man har sex med.

Är det okej att ha sex utan känslor?

/Ria

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan på er tjejer!
Fick lite frågor här från er som jag tänkte jag skulle hjälpa er med. Det där med att göra en egen header är något jag anlitade en kompis till men det finns att läsa om på designa din blogg. Där kan ni även läsa om hur man lägger till en egen bakgrund...Hoppas det löser sig för er :)

MVH
Slipsen

2008-04-30 @ 09:48:49
Postat av: Gabriella

hejsan tjejer, tack vad snälla ni är=) wow er blogg sticker verkligen ut vilket bara är bra, att läsa samma sak i varenda blogg gör att folk tröttnar ju.
jag tycker det är helt ok att ha sex utan känslor, one night stands är ju inte direkt med känslor, men är det inte ett sådant utan ett kk-förhållande eller liknande så tycker jag att båda ska veta att det inte finns känslor inblandade så att man inte lurar den andra personen

2008-05-02 @ 06:46:38
URL: http://dancinginstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0