Ego Värld



V
arför lever vi i två olika världar?

 - Jag vet ju, kvinnor från Venus och män från Mars, och ja tror också på att det finns monster på Mars så det kan nog faktiskt stämma. Men trodde ju inte att det skulle ske så ordagrant. Jag tror ju dock att det finns killar som är och i alla fall försöker vara från Venus. Då kan man ju tänka, Bisexuella, men det handlar om något annat, det vet jag utav egna erfarenheter. För bisexuella snyggingar, har ju 100% fler att söka i, har 100% större chans att hitta någon, faktiskt från båda planeterna. Det verkar ju underbart och enkelt!

Eller om jag kanske skulle flytta över till Mars och spela lite ett tag?
Det verkar ju fungera oerhört bra, och verkar inte alls finnas några kännslor där. Ja, bara tankar om att bli sig själv tillfredställ just for the moment. Och bara, glömma, och gå vidare. Redan nästa dag, eller förlåt, jag menade såklart redan nästa morgon. Bara ha ett stort Ego. Och bara bry sig om sig själv...

/Klara



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0